Ditt och datt

Jag fortsätter väl med att blogga när jag nu har fått upp farten lite... :)

Idag så ringde min läkare och väckte mej. Jag ska nu få prova en annan sorts morfin som räcker i 12 timmar så då trodde han att jag skulle bli lite mindre trött så det låter ju hur bra som helst.
Jag är så otroligt glad och tacksam att jag har en läkare som jag litar på och som förstår hur det är att ha det som jag har det.... Gullehan....

Annars så har jag väl inte gjort så mycket idag. Flyttat på hundmaten som Pekka hade ställt in i Leos rum men nu är de i ett annat rum :) Ibland så känns det bara som att man flyttar omkring saker men det blir ju så tills man har hittat "rätt plats" för allting.

Jag har även fortsatt med att leta länkar till frallor på hemsidan så det går sakta men säkert framåt.

Nu kommer snart Pekka hem med Leo så det blir väl inte så mycket gjort i helgen mer än att vara med Leo förstås :)

Ha en fortsatt trevlig fredag och en riktigt trevlig helg om jag inte får nåt att skriva om :)

kramelikram

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Gustavs matte)

Förstår hur viktigt det är att hitta en läkare man litar på och som lyssnar på vad man som patient säger. Hade världens bästa njurläkare, men tyvärr flyttade han och tog ett jobb i Göteborg istället. Fick byta till en läkare som fortsatt och jobba efter pensionsåldern och som tyvärr alltid hann säga hejdå tre ggr innan man hunnit fråga allt färdigt (pga stressen glömde man ju minst tre frågor då också). Nu har jag bytt och börjat gå hos en kvinna som jag trivs med att ha som läkare, så fick jag höra här nyligen att hon inom en snar framtid blir mammaledig, så mitt sökande fortsätter... Inte lätt att hitta "rätt" läkare, när man har en kronisk sjukdom...

2012-01-04 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0