Testpilot

Kan det vara så att oturen börjar att vända nu?
Hoppas det.....
Jag kollade precis mailen och fick se att jag hade fått en chans att ansöka om att testa nya TomTom genom Smartson
http://smartsontestpilot.se/tomtom1005/bli-testpilot/

Skulle ju vara hur bra som helst. Vi har ju redan nu en TomTom som jag tror att Pekka gillar mer än mej ibland :)

Den vi har är ju inte så jätteavancerad men har ändå hjälpt oss otroligt mycket både i Finland, Stockholm och hela vägen ner till Paris i somras.
En annan bra grej är ju att man missar ju inga fartkameror om man har den på för då råmar vår som en ko! :)

Håll tummarna att vi blir utvalda att testa men risken är väl att då blir man väl sugen på att byta upp sej tills vi ska till Österrike i maj :)

Guten Aben mina vänner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0