Mera WDS 110706

Ja nu idag har vi varit en tur till Versailles slott mm.... Det var otroligt vackert. Jag kunde iof inte se så mycket av det eftersom att när vi hittade en parkering så var den så långt borta att jag fick så otroligt ont att jag fick ge mej så att jag ska kunna ha skoj på utställningen i morgon....

Men i alla fall.... Glömde ju säga att när vi körde från BElgien imorse så var det massor med långtradare. Lena undrade hur chaufförerna såg ut så jag försökte kolla och ge en sammanfattning till Lena.
Det var en som såg vanlig och trevlig ut så jag vinkade till honom när Lena körde förbi och han blev jätteglad och vinkade glatt tillbaka.
Nästa som blev glad var en annan som såg trevlig ut och han tutade och la sej efter oss i samma fil så Lena var rädd att det var en stalker.... hahahhahahha

Sen när vi chillade på hotellrummet så fick vi ju äntligen tillgång till internet. Då visade det sej att en kille jag hade kontakt med förut ville bli vän med mej på fejjan... Lite otippat om man säger så..... :=)
Men jag har ju den bäste man kan ha och det är så synd att han inte är med här i Paris.....

När vi åkte hem från Versailles så såg vi Eiffeltornet flera gånger. Ska bli skoj att se det..:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0