WDS 110703

Söndag 110703

 

Dagen började med en härlig sovmorgon och en god frukost tillsammans med sambon och det yngsta bonusbarnet. Sen packade jag ihop det sista som var datorn och lite annat smått och gott.

Sambon hade fyllt på olja och märkte att det fattades lite servoolja så vi åkte in till OK i Övik och köpte det innan vi skulle hämta Lena vid centralstationen.

Medan vi väntade på Lena så åkte bonusbarnet och sambon rulltrappa och jag satt och väntade nere vid busshållplatsen.

 

Det blev såklart ett kärt återseende att träffa Lena och även mina två killar blev glada att se henne. Otroligt skönt med tanke på hur det var när min förra sambo skulle träffa henne. Om man säger som så: det var inte uppskattat från någon sida… :=)

 

Sen åkte vi iväg och hämtade Emma som också skulle med oss till Paris.

Det var skoj för med henne kom både mamman och hennes två syrror och deras hund för att säga hejdå. Märkligt att de inte såg mer oroliga ut med tanke på att Emma ska vara ca 1.5 vecka med oss ute i vida världen.

 

Sen vi hade sagt hejdå till den familjen så åkte vi hem till oss för att lämna av sambon och bonusbarnet. Bonusbarnet blev ledsen att han inte skulle få följa med oss ut i vida världen men inte den här gången i alla fall…. :=)

 

Vi chillade lite innan det blev pussar och kramar och vi åkte iväg söderöver.

 

Vi skrattade och hade som vanligt skoj och första stoppet blev på IKEA i Sundsvall där jag köpte en leksaksbulldog till sambon och lite småsaker. Tror att han kommer att bli glad men han är otroligt tacksam vad han än får så det säger inte så värst mycket.

 

Jag och Lena fikade korv på IKEA och Emma tog vegetarisk pizza. Nice och gott.

 

Vi fortsatte sen söderut och var framme hos Lena i Forsbacka vid 21.30 tiden.

Efter att ha chillat en stund (ja man blir påverkad  i den här åldern av att vara med ungdomar och deras uttryck OBS!! ingen åldersnoja! Hahahahhaha) så fick vi kvällsfika.

 

Vi kollade lite på TV och sen gick vi och la oss. Eller jag tänkte surfa lite och kolla mailen men jag och Emma började prata om allvarliga och oallvarliga ämnen och tiden flög iväg. Till slut säger stackarn att nu är kl 04.15 så jag måste få sova en stund… :=)
Ja Ok då sa jag i ett anfall av förståelse… :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0