En glad överraskning

Iförrgår så fick jag en glad överraskning....

Postbilen kom med ett paket från Foderbilen. Jag hade anmält att jag gärna kunde vara med i en testpanel men blev inte uttagen. Däremot så fick jag ett paket som tack för visat intresse.....

Paket innehöll:

En fästingplockare från Foderbilen
En typ trimkniv från FoolEE
Oxöron från dogman
och 5 kg foder från Varg 

Fästingplockaren har jag tack och lov inte behövt använda, men har provat dem förut med ögla och de brukar funka bra.
Trimkniven var skitbra. Den var storlek small upp till 10 kg men den funkade såklart hur bra som helst på Eliska också.
Oxöronen: inga kommentarer.... hahahahhaa Lille Jesse drog iväg med det största såklart....Alltid uppskattat att få lite godis mitt i veckan...
Eliska älskade fodret men inte Jesse men han är ju iof inget att gå efter eftersom att han är ju skitdålig på att käka.

så det var en väldigt trevlig present som jag fick av Foderbilen.

Nu närmar sej även studenten för 2 av våra barn.... Presenterna är inslagna. Har talat med exet och vi var välkomna (hade inte förväntat mej nåt annat heller :=) ) Så skönt när man kan prata med varandra även om man gått isär.

Igår var det verkligen supervarmt och det verkar bli lika varmt även idag. Tur att man inte har så många åtaganden så att man kan ta dagen som den kommer men man blir ju så slö.

Sambon fyllde fotoryggsäcken igår med alla tillbehör han har till sin härliga Nikon D90. Det är verkligen otroligt roligt att fota med en så bra kamera. Inte för att min Canon är dålig men inte kan man jämföra med en systemkamera.

Världens snällaste Kattis ska fixa till en banner både här och till min hemsida. Ja tro det eller ej men jag jobbar lite då och då med den men får så ont i axeln av att skriva så det blir inga långa stunder men gör så gott jag kan....

Jag tror att Eliska är dräktig och sambon säger samma sak eftersom att hon beter sej så annorlunda mot i vanliga fall. Tigger gör hon ju alltid men nu så stjäl hon så fort hon får tillfälle och kliver tom upp på bordet! Och hon är inte ens en drottning som Elektra hahahahhahahaha

Ha en underbar dag i solen


Kommentarer
Postat av: Alexandra från finland

Hej!

Hoppas att Eliska är dräktig! :) Får vi hålla tummarna att det blir många fina valpar!

Här i finland är det jättevarmt, +33 grader!!

2011-06-11 @ 13:58:46
Postat av: Kattis

Hej hjärtat!



Jag ska ta tag i layouten här på sidan nu under helgen. :) Hoppas det g¨r bra även fast du (alltid) måste vänta på mig. <3



Trevlig helg till dig och de dina! :)

2011-06-17 @ 23:41:22
URL: http://www.ghedoes.com
Postat av: Carina

Hej stumpan (Kattis)!



På dej kan jag vänta hur länge som helst.....:=)



Kram kram

2011-06-19 @ 22:37:31
URL: http://www.hummelviksgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0