Midsommardag idag

Ja så är Midsommaraftonen över.
Vi skulle ju vara romantiska och ha picknick med hundarna vid havet men det var så dåligt väder att mina leder mådde inte så bra.
Så vi är inte som alla andra så vi tänker fira midsommarafton idag i stället! *flin*

Jag är så glad att Elektra är konstaterad dräktig! Vår lilla stumpa som vi saknar varje dag hon inte är här....

Ska bli skoj med lite nya hundar i huset framöver. Eller hund ja man får se hur det blir.

Fick ett väldigt trevligt telefonsamtal i går från en kompis som trodde att jag hade försvunnit från denna världen.
Men nej inte då... Bara blivit kär och bytt telefonnummer.... Hahahhahaha
Så odramatiskt var det med det.
Men två saker var hon väldigt tydlig med:
1 om jag flyttar eller byter nummer igen så MÅSTE jag tala om det för henne
2 att jag INTE får sluta föda upp tollare

Nr 1 kan jag fixa men nr 2 vet jag inte. Jag har ju några parningar som jag vill göra men sen vet jag inte. vi får se. Jag har ju tänkt sluta förut men stretat på så man ska väl aldrig säga aldrig.
Jag älskar tollarna men det blir väldigt dyrt att hålla på att åka utomlands för varje parning :=)
Men iof så kanske det blir tillfört nåt till rasen också? Jag hoppas ju det men det är ju upp till var och en att bedöma det.

Ha en fin fortsättning på dagen och nu kommer nästan sommarkänslan när man kan ha altandörren öppen och höra fågelsång...

kram kram på er allihopa



Världens bästa och klokaste Elektra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0