Underbart att vara uppfödare när allt går som på räls

Tjolahopp på er där ute i cybervärlden!

Först så gick Texas och blev SE UCH med jaktmerit! Det var stort i min värld eftersom att han är den första Hummelvikaren som blivit det.



Snygga Texas med alla rosetterna...


Sen blev Theo SE VCH



Duktige Theo i spårskogen

Efter det så fick Tonic para söta Coco från Finland



Tonic och Coco som förhoppningsvis får valpar hos Sanna på Dragonflames i Åbo


Och idag så ringde Tina och sa att Theo hade blivit SE U(u)CH!

Som grädde på moset så är det flera oberoende av varandra som tror att Excellenta är dräktig och både hon och hennes eminente bror Vattuskräcken fick EXCELLENT på utställning i helgen!



Elektra med brorsan Vattuskräcken


Idag så ringde en överlycklig Tina och sa att Theo hade även blivit SE U(u)CH!!!!



Stackars Theo som är helt nedtyngd av alla rosetterna! :=)


Lotta från G-kullen har nu två titlar och hon är inte ens 2 år gammal....*Stolt*



EEW -11 LTV -11 Hummelviksgårdens Hiphurray Lotta med sin ägare Pia

Förlåt Marie och Hero
Marie och Hero har haft en strålande start när det gäller utställning i år
I Piteå så fick Hero CERT och BIR och i Vännäs så fick Hero CERT och R-CACIB!



Snygg-Hero efter Vännäs alla rosetterna!

Oj glömde ju Dreamie...Sorry Kina....

Lillpuppan fick ju Excellent på lördagen i Vännäs! :=)



Söta Drömmen! :=)

OCH ja det är många OCH nu för tiden... hahahahahhaha
Det har nu blivit klart att vi ska importera en corgitik som vi tar hem efter att vi har varit på WDS....



Lilla Geisha *sötnosen*

Corgihanen vi också ska importera men han ska få bo utanför Gävle hos min bästa vän Lena och hennes tollarkillar Harry och Tonic



Snygga killen 4 veckor gammal

Ja nu tror jag att jag har fått med det mesta förutom att min son Thomas och min sambos äldsta dotter har tagit studenten



Vi är alla stolta och glada! Jag, Thomas, Linn och Leif!

Ja nu tror jag det var alles för den här gången.... :=)

Ha det nu så bra och njut av livet!
Kram kram Carina och flocken


Kommentarer
Postat av: Sara & dogsen

Vad roligt att det händer så mycket! Grattis till framgångarna med G och H-kullen och grattis till de sjukt söta corgikorvarna :-) Jag håller tummarna för att Elektra och Eliska är dräktiga! Kramis

2011-06-20 @ 06:16:39
URL: http://bonnidogs.zoomin.se
Postat av: Elenor & Texas

Tack! Wow! Hejja hummelvikarna!!!!

Stor kram till dig!

2011-06-20 @ 09:40:19
URL: http://www.tollingtexas.se
Postat av: Carina

Sara: Om inte Elektra är dräktig så vet jag inte....Och Eliska ska jag snart göra ultraljud på.... :=)

2011-06-20 @ 14:03:00
URL: http://www.hummelviksgarden.com
Postat av: Paula

Jag sa till Taija att jag är 99 % säker på att Elektra är dräktig, annars ska jag käka upp min ridhjälm ;). Snygg bild på Hero!

2011-06-22 @ 17:56:27
URL: http://blogg.alvdalenshundhalsa.se/
Postat av: Carina

Ja Paula, jag hoppas att du inte behöver käka en gammal ridhjälm :=)

2011-06-22 @ 20:52:43
URL: http://www.hummelviksgarden.com
Postat av: Elsa

Gud vilken söt pemtik du ska importera ♥♥♥

2011-07-22 @ 11:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0