Glömde.....

Naturligtvis så glömde jag att gratta Tonics dotter Pipsa som tog CERT och BIM igår i Boden! Hon och de andra i kullen blir 1 år idag!
Väldigt skojigt att höra att det gick så bra :=)

Idag har jag bokat tid med min läkare igen för att höra om jag ska öka på dosen morfin eftersom att jag fortfarande har otroligt ont.

Ikväll så kommer äldsta bonusbarnet med pojkvän och hälsar på så jag ska försöka ta och baka en kaka.

I övermorgon så åker vi till Åbo för att hämta Bubba och vi återkommer hem på söndag.



Lena och Elvin efter gårdagens resultat där de fick HP BIR BIG-1 BIS-R
Foto Ulf Mårtensson


Pipsa 1 år, Lapintähti Klarissa




Glömde ju bort att skriva att Theo också blivit SE U(u)CH!
Sorry Tina......


Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0