WDS 110712

I morse så vaknade vi och frös i bilen. Det var skitkallt!!!

Lena hade bara ben och kjol, jag hade trekvartslånga byxor så och jag hade glömt att ta fram täcket igår så det var svinkallt. Emma var väl den som klarat sej bäst för hon har ju haft leggings, strumpor och långärmat på sej hela tiden.

Men det var bara att bita ihop.

Vi började åka iväg vid kanske 7 tiden och sen åkte vi mot Flensburg och Fleegarden där vi skulle handla alkohol. Eller det var mest jag som handlade. Som vanligt… Märkligt det där att jag är den som köper mest…

Men jag har ju köpt mycket till min älskling för att han är så himla snäll och alltid ställer upp och aldrig klagar…

Han vet hur mycket jag älskar honom men jag kan skriva det igen… :=) Puss älskling jag kan säga som så att det blir nog ganska så fullt i barskåpet..:=)

Vi var in på tre butiker och handlade. Tyvärr så fanns inte precis den whiskeyn som sambon ville ha men jag köpte flera andra och om han inte vill ha dem så får han väl bjuda hem några polare på whiskeyparty eller nåt. Det löser sej nog…

 

Sen stannade vi i Danmark och tankade. Vi har även gjort upp med Tina och Theo att vi ska träffa dem i morgon utanför Ullared så det ska bli hur skoj som helst.

 

Vi glömde ju helt bort att fota Tonic med hans fina WDS rosett när vi var kvar i Frankrike så här kommer bilden i stället!


Men alltså både mina och Lenas fötter är så otroligt svullna att det är inte klokt. Alltså när foppaskor sitter tajt då är det inte alls bra. De sitter som en smäck på mina i normala fall ganska så platta fötter så nu blir det till att inhandla stödstrumpor på Ullared om de har det där….

 

Nu har vi kommit till Sverige och det är faktiskt första gången som jag har längtat hem efter en av våra resor. Inte på grund av sällskapet utan för att jag längtar så otroligt mycket efter min älskade sambo. Lena tycker att jag är så fjantig eftersom att vi kommer ju snart att ses men jag är så himla kär och vill ju vara med honom hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0