WDS 110713

Jag hade glömt att skriva om den här dagen så nu skriver jag från minnet så får det bli som det blir :=)

Vi åkte upp till Ullared där vi gick in och shoppade lite.




Jag köpte lite kläder till mej själv och till älsklingen och lite leksaker till Leo. Sen hade vi en mycket trevlig träff med Tina, hennes mamma och Theo. Det var så otroligt skoj att ses igen för det är ju flera år sen sist. Så vi pratade och hade trevligt och fotade bröderna lite.


                                                                            

Bröderna var väl inte så värst imponerade av varandra hahahahhahaha

Sen gick vi och käkade på matstället de har där så att vi skulle orka fortsätta att åka hela vägen hem till Lena via Hultsfred där vi skulla lämna av Emma.
Det gick bra att hitta och Emma såg lite ensam men cool ut när hon gick iväg med sitt tält och sina grejer....:=)




Så här fint var det när vi kom upp till Stockholm på kvällsidan!



Det närmar sej slutmålet!



I Stockholm så såg vi även en ensam ballong sväva uppe i skyn....



Så vackert ljus.....



Så underbart vackert med alla olika ljus man ser när man åker på kvällen/natten





Och månen som avslutning....

Vi kom hem till Lena mitt i natten och sov där och dagen efter körde hon upp mej och alla sakerna till Övik och jag köpte en tågbiljett hem till henne....

Det var allt för den här gången på den här roadtrippen....
Nu ser vi fram emot Salzburg i maj 2012!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0