Parningsresa Mondy-Eliska 121106

Idag så tog vi det lugnt och sov ut och sen åkte vi en tur till Ekenäs och kollade runt lite där.
När vi kom hem så lagade Pekka mat (det har han gjort hela tiden och dessutom god mat, älsklingen...)
 
Efter vi hade käkat så vilade vi och surfade och kollade lite på TV men sen började jag att städa en garderob som Pekkas mamma har. En sån där man går in i som är mer som en skrubb.
Det var lite problem för henne att gå in där och hitta saker men nu så tror jag att det ska funka bättre.
När vi var till Ekenäs så köpte vi även ett fotoalbum till henne men det var tråkigt för det visade sej att bilderna som hon hade fått av oss förut var för stora så de passade inte men jag satte in lite andra bilder där i alla fall.
 
Men när jag städade skrubben så hittade jag en tom pärm med massor av plastfickor så då fick det bli en provisorisk pärm tills vi har löst det på nåt smart sätt.
 
Medan jag satt där och höll på med städandet så fick jag ett sms av Sanna att de hade parat sej även idag med en hängining på 19 minuter!
Nu borde det bli valpar. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen det för jag har så många skitbra valpköpare som jag så gärna skulle vilja sälja en Eliskavalp till....
 
Pekka gick och la sej i tid eftersom att vi ska upp tidigt i morgon men som vanligt så hade jag svårt för att sova så jag har suttit och surfat, skrivit blogg, spelat spel och kollat på TV och inte sovit nånting alls...
Men jag kan ju sova i bilen så det går ingen nöd alls på mej....
 
Mennu ska jag vila lite innan det är dax att kliva upp och göra nytta innan vi ska åka till Sanna och betala språngavgiften och hämta Eliska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0