WDS 130515

WDS 130515

I morse så hade vi inte så lång sovmorgon eftersom att vi hade betalat för frukost på hotellet. Vi packade ihop alla grejer vi tagit upp från bilen så att det inte skulle bli stulet.
Men hotellet hade ju en inhägnad som låstes under natten så det kändes ju rätt så bra och tryggt.
Det kändes lite spännande att försöka bli förstådd ännu en gång när det gällde maten men nu gick det hur bra som helst.
Det var supergod frukost.
Jag tog äggröra med extra ost, juice, varm choklad, mackor och ost.
Pekka och Leo beställd eocksåä ggröra med skinka men då kom det bara en ;) Men han fick i alla fall kaffe och mackor.
Vi tog det lugnt och uhndarna blev rastade, Beyonce fick även itt kyltäcke eftersom att det är så varmt idag.

Vi stannade till i stan och försökte hitta the och godis till Ida men tyvärr så fanns det inte på de två affärer som vi var in på. Jag köpte ett annat the, eller samma märke med en annan smak så jag hoppas att hon tycker att det är ok.
Sen blev det ju lite alkohol också, bara för att det är billigt. Jag köper till mitt eget barskåp där inte Pekka har tillträde hahhhahahha

Vi körde ca 20 mil, sen blev Leo hungrig och ville käka. Det blev Mc Donalds eftersom att de ligger nära motorvägen.
Det är otroligt billigt här i Tjeckien. Jag köpte en barnbox till Leo, en baconburgare med mål till Pekka, en mellanmilkshake till mej och kaffe till Pekka för 90:-
Hoppas att det är lika billigt i Ungern också.

Jag har halvsovit rätt så mycket i bilen idag eftersom att jag inte kunde sova igår och var vaken till 4.50.

Men bilresan gick i alla bra, men Pekka och Lena är lagomt pömsiga i huvudet.

Men nu är vi lyckligt installerade på hotellet i Budapest och nu ska vi käka lite och sen chilla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0